IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Het is zomer in Alivar! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en deelt haar verwarmende stralen graag met alle bewoners. Vele maken van de gelegenheid gebruik en zijn vaak aan de waterkant te vinden. Een verschilend aantal bessen en vruchten zijn ook te vinden dit seizoen. De temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.
Events
De hitte van de zomer valt niet erg goed in de smaak bij de demonen en zorgt voor extra agressie. Ondanks dat het warme weer een goede gelegenheid is om er op uit te trekken is het oppassen geblazen. Probeer er zo min mogelijk in je eentje op uit te trekken of zorg er voor dat je goed voorbereid bent.
Staff
Founder
Aerith
Admin
Kira
Linkpartners
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar één van de admins. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.


Deel
 

 Sibling 'nd friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ara Foxpool
Ara Foxpool


PROFIELAantal berichten : 60
Naam : Bregje
Vrouw
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20
Soort: Mutant
Partner: You silly goat

Sibling 'nd friends Empty
BerichtOnderwerp: Sibling 'nd friends   Sibling 'nd friends Emptywo aug 26, 2015 7:56 pm

Heya

Het lijkt me wel leuk als Ara een grote broer of zus zou hebben. Ik heb niet zo veel eisen, het enige is dat hun vader verdronken is door een oude vijand. Het mag een bestaande char zijn (dat heb ik het liefste, dan heb ik niet het gevoel dat iemand helemaal moeite gaat doen om een char te maken, alleen omdat ik een sibling zoek) maar een nieuwe mag natuurlijk ook.

Ook zoek ik een paar vrienden. Ara wil graag de wereld verkennen, en op een dag zelfs weglopen van de guild, en daat zijn haar vrienden het (tot nu toe) niet mee eens. Dat is ook de grootste reden dat ze er nog is.

Dus ja, mocht je interesse hebben kun je je hier melden met een korte beschrijving van je personage. Btw, Ara is roekeloos, zelfstandig, slinks, loyaal en een avonturier. Mocht je haar cc willen lezen kan dat hier .
Terug naar boven Ga naar beneden
Amira Miyazono
Amira Miyazono


PROFIELAantal berichten : 1
Vrouw
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 25
Soort: Human
Partner: I long for that feeling to not feel at all.

Sibling 'nd friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sibling 'nd friends   Sibling 'nd friends Emptydo aug 27, 2015 1:47 am

Hallo!
Ik zou eventueel interesse hebben in de 'positie' van oudere zus. Ik twijfel nog over de leeftijd (23-26), maar ze wordt dus sowieso ouder dan Ara. Zelf ben ik niet zo'n fan van de achternaam Foxpool en ik had eigenlijk ook al een soort van idee in mijn hoofd over Amira's geschiedenis.
Amira heeft echter niet een soort van relatie met haar ouders. Ik heb op het moment geen tijd om Ara's cc door te lezen, maar het kan zijn dat Amira is verwekt door Ara's vader en een andere vrouw.

Veel kan ik nog niet zeggen over Amira's geschiedenis omdat ik deze nog verder moet uitwerken, maar wat ik wel weet is dat Amira erg gefocust is op het doden van demonen om persoonlijke redenen.
Ze ziet de guild als een goede manier om sterker te worden en haar doel te behalen, maar raakt hiermee waarschijnlijk lichtelijk geobsedeerd. Het kan heel goed zijn dat ze later ook zal proberen weg te lopen omdat ze het gevoel heeft dat de guild haar tegenhoudt of iets dergelijks óf ze ziet het juist als een hele goede plek wat kan zorgen voor ruzie's of iets dergelijks tussen haar en Ara?

Je moet maar even kijken wat je ervan vindt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara Foxpool
Ara Foxpool


PROFIELAantal berichten : 60
Naam : Bregje
Vrouw
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20
Soort: Mutant
Partner: You silly goat

Sibling 'nd friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sibling 'nd friends   Sibling 'nd friends Emptydo aug 27, 2015 10:11 am

Hm dat gebeuren dat de vader een andere vrouw had zie ik niet zo goed gebeuren tbh. Misschien is het een idee dat Amira's ouders verdwenen zijn of dat ze te vondeling is gelegd, en zo bij de familie terecht is gekomen.

Ik kijk nog wel even of er meer aanmeldingen komen, hoop dat je dat niet erg vind ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


PROFIEL
RPG SHEET

Sibling 'nd friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sibling 'nd friends   Sibling 'nd friends Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sibling 'nd friends
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: GENERAL :: {{ ADOPTIONS :: {{ SEARCH-