IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Het is zomer in Alivar! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en deelt haar verwarmende stralen graag met alle bewoners. Vele maken van de gelegenheid gebruik en zijn vaak aan de waterkant te vinden. Een verschilend aantal bessen en vruchten zijn ook te vinden dit seizoen. De temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.
Events
De hitte van de zomer valt niet erg goed in de smaak bij de demonen en zorgt voor extra agressie. Ondanks dat het warme weer een goede gelegenheid is om er op uit te trekken is het oppassen geblazen. Probeer er zo min mogelijk in je eentje op uit te trekken of zorg er voor dat je goed voorbereid bent.
Staff
Founder
Aerith
Admin
Kira
Linkpartners
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar één van de admins. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.


Deel
 

 Bring me back my time [Liam]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Idris Halo
Idris Halo


PROFIELAantal berichten : 16
Naam : Mies
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: ShapeShifter
Partner:

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Emptydo aug 27, 2015 5:54 pm




Bring me back my time [Liam] VbfvZux
Criminal in my mind
I've been doing time. Believing in the lie that you still loved me. Making up for the slamming of the door. Always wanting more but never giving. Sick of crying. Tired of trying. Always buying into every kiss, but not this time. I'm gonna say, what sober couldn't say. Couldn't break thru under the influence of you incoherent, truth serum. Just enough to make me bullet proof I'm so over this love gone violent. I'm drunk and brave enough to say what sober couldn't say.


Idris sprong op van de boomstam en lande met beide voeten op de grond, hij rolde door over zijn rug om de klap op te vangen en sprong gelijk weer overeind. Met zijn boog in zijn hand rende hij door het bos zonder het hert uit zijn oog te verliezen. Hij sprong over de uitstekende wortels en takken en bewoog door de natuur alsof hij een was daarvan. Idris stopte abrupt en hield zich schuil achter een boom. Zijn ademhaling gecontroleerd en rustig. Hij keek langs de boom en zag het hert ook stil staan. Net zo alert als dat Idris was. De jongen vernauwde zijn ogen en spande zijn boog. Hij richtte de pijl op het dier en haalde diep adem. Hij was een met de natuur en had het dier nodig. Hij haalde zijn arm naar achteren en liet de spanning gaan. De pijl schoot door de lucht en raakte het dier recht door zijn hoofd. Met een dof geluid viel het beest op de grond. Idris liet zijn adem los en grijnsde kort.

Hij liep rustig tussen de struiken door en knielde neer bij het dier dat hem aanstaarde. De dode blik liet een rilling over zijn rug lopen. Hij keek er dan ook van weg en haalde het mes uit zijn zak waar hij het beest mee zou villen. Hij stak het mes in het hert zijn buik en haalde die open. Idris trok een vies gezicht bij het bloed dat over zijn handen liep.
Hij keek op en spitste zijn oren toen hij een takje hoorde kraken. Idris keek om zich heen, het was geen dier daar was het te zwaar voor. Idris greep meteen naar zijn boog en spande die. Hij zocht naar het geluid en toen hij de persoon gevonden had trok hij de pees van de boog nog verder naar achteren, klaar om meteen te kunnen aanvallen.
"Kan ik je ergens mee helpen?" Vroeg de jongen beleefd maar zeer op zijn hoede. Hij bekeek de man van top tot teen. Hij moest niet denken dat Idris het hert ging delen met de man.


352 Words - Liam - Hi <3
Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Cheney
Liam Cheney


PROFIELAantal berichten : 286
Naam : Peanut
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Human
Partner: Unchain my heart

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Emptydo aug 27, 2015 7:42 pm

Er weerklonk onheilspellend gegil, geschreeuw en gejank. De geïmproviseerde, gammele huizen, die ooit eens zo belangrijk voor hen waren, stortten in elkaar. Overmeesterd door dansende vlammen, die stukje bij beetje alles vernietigden wat op hen pad kwam. De horizon was ervan oranje gekleurd. Zwarte wolken trokken omhoog. Over de grond lagen verschijnende lichamen verspreid. Ouderen, kinderen, dieren. Voornamelijk ouderen en dieren. “Zoek ze!” Schreeuwde een zware, schorre stem. Een stem dat zelfs het geluid van chaos nog wist te overtreffen. “De kinderen. We hebben ze nodig! Schiet op!” Liam keek door de kier van het ondergrondse kelder deurtje. Hij zag mannen rondrennen, de één was gewapend, de ander sleurde een hysterische kleuter mee. Vanachter kon hij zacht gehuil horen. “Stil, Aya,” Siste hij. “Je verraad onze plek nog.” Het acht jarige jongentje richtte zijn blik op het kleine meisje, dat vlak achter hem stond. “Maar mama.. Papa!” Piepte ze, waarbij haar tranen nog groter werden dan ze al waren. Vluchtig deed Liam nog een poging haar mond te bedekken doormiddel van zijn hand, maar was daarbij te laat. Het moment dat haar stemgeluid een paar decibel omhoog ging, was ook het moment dat het luik geopend werd. “Hé! Hier zijn er nog twee!”
In een rap tempo stond Liam op beide voeten, zwaar hijgend, bedwaasd voor zich uit starend. Geen vuur te bekennen. Maar bos. Heel veel bos. Was hij in slaap gevallen? Dat moest dan haast wel. Diep zuchtend streek hij z’n zwarte lokken naar achteren. De zoveelste keer dat hij datzelfde stukje tijdens z’n nachtrust tegen kwam. Rustig slapen leek er niet meer bij. Plots stoof een hert voorbij. Zo snel als dat het er was, was het dier ook weer verdwenen. Liam wist niet waarom, maar hij besloot er achteraan te gaan. Een dier was immers niet zomaar van slag. Met een nog altijd snel kloppend hart, sprintte hij achter het hert aan, diens sporen volgend.
Plots hield de jongen stil. In de verte zag hij het beest staan. Schuw. Waakzaam. Het teken dat Liam nu niet moest bewegen. Echter had hij daarbij niet verwacht dat het hert vervolgens neer zou vallen. Geveld door een pijl. Was dat de reden geweest? Een jager? Hij vernauwde zijn blik, zo geruisloos mogelijk dichterbij stappend. Het ging goed, tot een tak onder zijn voet knapte. Shitzooi. Het ergste was nog dat hij nu oog in oog stond met de dader, die diens pijl en boog al aangespannen had. Als reactie trok Liam z’n zwaard uit de zwart leren schede, al wist hij dat een pijl sneller was dan zijn zwaard. "Kan ik je ergens mee helpen?" Scherp keek hij de vijandige vreemdeling aan, terwijl hij overwoog gewoon totaal niet te gaan praten. Nah, dat kon de situatie verslechteren. ’Nee,’ reageerde Liam, op een even scherpe manier als zijn blik stond. ’Ik volgde slechts het hert, meer niet.’ Heel langzaam verbeterde hij z’n houding, om elk moment te kunnen reageren als de ander wat zou beslissen. ’Maar ik zou het op prijs stellen als de wapens weg kunnen.’


Stay when you think you want me,
Pray when you need advice,
Blame all your weakness on me
Shame that I'm so contrite

Terug naar boven Ga naar beneden
Idris Halo
Idris Halo


PROFIELAantal berichten : 16
Naam : Mies
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: ShapeShifter
Partner:

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Emptydo aug 27, 2015 8:56 pm




Bring me back my time [Liam] VbfvZux
Criminal in my mind
I've been doing time. Believing in the lie that you still loved me. Making up for the slamming of the door. Always wanting more but never giving. Sick of crying. Tired of trying. Always buying into every kiss, but not this time. I'm gonna say, what sober couldn't say. Couldn't break thru under the influence of you incoherent, truth serum. Just enough to make me bullet proof I'm so over this love gone violent. I'm drunk and brave enough to say what sober couldn't say.


Idris vernauwde zijn ogen bij het zien van de vreemdeling. Hij wilde haast zeggen dat hij de persoon kende maar die gedachten liet hij gaan. Idris had zoveel mensen in zijn leven gezien dat hij niet meer alle gezichten kon onthouden en plaatsten. Idris hield de man gespannen in de gaten en keek naar het zwaard dat getrokken was. De jongen had niets met zwaarden, je kon van veraf niet aanvallen en van dicht bij moest je behendig genoeg zijn om snel te kunnen reageren. Nee zijn boog was zijn belangrijkste wapen, pas als hij niet meer anders kon trok hij zijn mes.
De man hoefde niets van Idris en dat was al een opluchting voor hem. Hij hoefde geen deel van zijn hert te hebben die hij gevangen heeft. Maar zijn boog liet hij nog niet zo gemakkelijk zakken. Pas toen er gevraagd werd of de wapens weg konden was Idris even uit zijn spanning gehaald. Hij keek de man kort vragend aan en besloot daarna de boog langzaam naar beneden te laten zakken. Hij hield de man wel goed in de gaten en toen hij zich oké voelde hing hij de boog weer om zijn rug.
"Geen wapens." Zei Idris en hij knikte naar het zwaard. Vervolgens richtte hij zich weer naar zijn hert. "Nox hi." Sprak hij in zijn eigen moedertaal en knikte naar het hert voordat hij het verder open sneed.

"Waar kom je vandaan?" Vroeg Idris aan de man, hij keek kort naar hem om te laten merken dat hij het tegen hem had. Idris ging verder met het hert, sneed de vacht van het dier en rolde die op. Hij kon dat later bewerken en nieuwe tassen van maken of iets anders. Ook sneed hij het vlees af wat hij later kon eten.
Hij keek nogmaals naar de man en kon het niet uit zijn hoofd zetten dat hij de man eerder gezien had.
"Hoe goed is jouw geheugen?" Vroeg Idris. "Namen? Plaatsen? Gezichten?" Vroeg hij. Idris fronste en ging verder met het hert. Hij had niet het gevoel dat hij de man goed behandeld heeft in het verleden.


360 Words - Liam - Hi <3
Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Cheney
Liam Cheney


PROFIELAantal berichten : 286
Naam : Peanut
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Human
Partner: Unchain my heart

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Emptyvr aug 28, 2015 4:08 am

Al zijn spieren stonden aangespannen, de ander compleet wantrouwend. Liam kon zijn vinger er niet op leggen waarom hij zich zo extreem opstelde. Was het omdat er vrijwel direct een pijl op 'm gericht werd? Dat moest het wel zijn. De jongen moest toegeven dat hij de man tegenover hem wel lichtelijk snapte. Alles was niet meer zo gemakkelijk zoals het vroeger hoorde te zijn. Mensen waren verbitterd. Onaardig. Meer op zichzelf gesteld. Hij moest daarbij toegeven dat hij daar net zo hard bijhoorde. De mensheid was lelijk geworden. Naar de knoppen geholpen en Liam geloofde er niet in dat dat ooit nog veranderen zou. De hoop daarin was opgegeven. "Geen wapens," hoorde hij de ander zeggen. Hij keek toe hoe de pijl van spanning werd gehaald. Prima. Het voorbeeld volgend, liet hij z'n verweerde zwaard zakken. Oud was het wapen, wat overduidelijk te zien was aan het gekartelde lemmet. Alsof het op ieder moment stond doormidden te breken. Zolang dat nog niet gebeurde, bleef hij het gebruiken. Zwijgend keek hij toe hoe de man het hert begon open te snijden, en wat aparts brabbelde.

Van het hert keek hij op naar de vreemdeling, dat tegen hem begon te praten. 'Waar ik vandaan kom?' Herhaalde Liam langzaam. Zachtjes tikte hij het zwaard tegen zijn leren laars, diep nadenkend. 'Ver weg van hier,' was het onverschillige antwoord, niet van plan fatsoenlijk te reageren. Zijn afkomst was verleden tijd. Het bestond niet langer meer. Afgebrand, vernietigd was het. Liam betwijfelde of het dorpje wel bekend was bij anderen. Hij keek weg, de pijnlijke herinnering verdrukkend. De jongen trok vervolgens een wenkbrauw omhoog. Hoe goed zijn geheugen was? 'Geef me drie goede redenen waarom ik daarop zou moeten antwoorden,' sprak hij, het zwaard terug in de schede stoppend. 'Is het van zo'n groot belang?' Meteen was de jongen weer op z'n hoede. 'Wie ben jij trouwens?'


>Mobiel post<
Terug naar boven Ga naar beneden
Idris Halo
Idris Halo


PROFIELAantal berichten : 16
Naam : Mies
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: ShapeShifter
Partner:

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Emptyvr aug 28, 2015 7:21 pm




Bring me back my time [Liam] VbfvZux
Criminal in my mind
I've been doing time. Believing in the lie that you still loved me. Making up for the slamming of the door. Always wanting more but never giving. Sick of crying. Tired of trying. Always buying into every kiss, but not this time. I'm gonna say, what sober couldn't say. Couldn't break thru under the influence of you incoherent, truth serum. Just enough to make me bullet proof I'm so over this love gone violent. I'm drunk and brave enough to say what sober couldn't say.


Het was niet echt een antwoord wat Idris wilde. Ver weg van hier kon van alles beteken. Idris kwam ook heel ver weg vandaan. Hij wist niet eens hoe ver het precies zou zijn. Doordat zijn dorp niet op de kaart had gestaan omdat ze rond reisde vaak was het soms moeilijk te zeggen waar hij precies vandaan kwam. Idris keek de man niet aan toen hij knikte. Blijkbaar wilde hij het niet vertellen waar hij vandaan kwam of was dat juist het probleem tussen hen. Of Idris liet zijn gedachten weer de vrije loop gaan en bedacht hij problemen die er helemaal niet waren. Hij keek op toen de man zijn vraag wat vreemd had gevonden.
"Ik ben nieuwsgierig, ik ben benieuwd en ik wil graag alles weten." Was het simpele antwoord van Idris. Met een schuine glimlach keek hij naar de man. Idris schudden zijn hoofd toen de man vroeg of het van groot belang was. Nee dat was het niet, hopelijk.

"Idris Halo." Zei de jongen voorzichtig. Hij keek naar de man om zijn reactie te peilen. Idris heeft nooit als een heilige geleefd en hij zou niet eens verbaasd zijn als de man nu uit zijn vel zou springen. Hij ging recht staan tegen over de man.
"En jij?" Vroeg Idris.


Liam - Hi <3
Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Cheney
Liam Cheney


PROFIELAantal berichten : 286
Naam : Peanut
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Human
Partner: Unchain my heart

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Emptyza aug 29, 2015 3:20 pm

Had hij zich wederom te hard opgesteld? Te vijandig? Het waren vragen die opdoemden terwijl Liam toekeek hoe de ander met het hert bezig was. De man, waarvan hij schatte dat die iets ouder zou zijn, leek in het werkje te zijn opgegaan. In ieder geval, na de ontmoeting van nog geen twee a drie munten geleden, leek de onbekende geen kwaad in de zin te hebben. Tenminste, zo kwam het over. Maar men kon tegenwoordig goed toneel spelen en dat was grotendeels de reden waarom hij zich zo afstandelijk opstelde. ’Alles weten maakt je niet gelukkig,’ reageerde de jongen, waarna hij zachtjes zuchtte. Oké, hij was wat ruig geweest. ’Maar ik onthoud gezichten beter dan namen,’ gaf hij antwoord op de eerder gestelde vraag. Zelfs dat was niet geheel waar. De laatste tijd was zijn geheugen een mess. Het werd hoognodig tijd om dat weer op een rijtje te krijgen.
Onbewogen volgde zijn blik Idris, die rechtop kwam te staan. Namen deden er niet veel toe, maar toch voelde hij zich iets meer op z’n gemak gesteld. ’Liam.’ Net zoals hij, had ook Idris het recht een ander z’n naam te weten. Zo eens in de zoveel tijd kon Liam wel eerlijk zijn. ’Ik weet niet wat je met dat leer van plan bent,’ zei hij toen. ’Maar als ik jou was zou ik snel zorgen dat iets dat stuk vel uit elkaar houd. Voordat het begint te krimpen.’ Leer moest drogen, en tijdens dat droogproces zou het in elkaar krimpen. Tenzij men het uit elkaar hield. Onverschillig keek Liam weg. Waar bemoeide hij zich eigenlijk mee.
Words: 268|| Extra: x || Tag: Idris



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


PROFIEL
RPG SHEET

Bring me back my time [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bring me back my time [Liam]   Bring me back my time [Liam] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bring me back my time [Liam]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liam Cheney
» ~I used to know you, now you are just an other stranger.~ [Liam]
» Open Eyes [Liam]
» {Liam} An easy, calm summerday... Not.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: EAST :: {{ AMPHIBIAN WOODS-