IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Seizoen
Het is zomer in Alivar! De zon is achter de wolken vandaan gekropen en deelt haar verwarmende stralen graag met alle bewoners. Vele maken van de gelegenheid gebruik en zijn vaak aan de waterkant te vinden. Een verschilend aantal bessen en vruchten zijn ook te vinden dit seizoen. De temperatuur kan oplopen tot zo'n 34°C.
Events
De hitte van de zomer valt niet erg goed in de smaak bij de demonen en zorgt voor extra agressie. Ondanks dat het warme weer een goede gelegenheid is om er op uit te trekken is het oppassen geblazen. Probeer er zo min mogelijk in je eentje op uit te trekken of zorg er voor dat je goed voorbereid bent.
Staff
Founder
Aerith
Admin
Kira
Linkpartners
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar één van de admins. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.


Deel
 

 Open Eyes [Liam]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ara Foxpool
Ara Foxpool


PROFIELAantal berichten : 60
Naam : Bregje
Vrouw
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20
Soort: Mutant
Partner: You silly goat

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Emptyvr aug 28, 2015 7:09 pm

Open Eyes

notes x - tag Liam - words idc -



XxX

Rustig liep Ara tussen de matrozen en werkmannen door. Het was vrij druk vandaag, de herfst zat er aan te komen dus moest er veel worden vervoerd, nu het nog makkelijk ging. Hierdoor was iedereen een beetje gestrest en onoplettend. Ze zou makkelijk iets mee kunnen pikken, mocht ze iets handigs vinden. Tot nu toe was dat nog niet het geval geweest. Touwen, wapens en vee was wat ze voorbij had zien komen. Een kip was misschien wel handig geweest, maar die kon je moeilijk mee grissen en onder je rokje verstoppen.

Na nog even rondstruinen besloot ze om even te gaan zitten. De mutant zakte neer op een van de kisten en genoot van de zeelucht. De vulkaan was ook prima te zien, en stak dreigend af tegen de helder blauwe lucht. Misschien zou ze ooit de moed bij elkaar schrapen om er heen te gaan, maar nu moest ze er niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Cheney
Liam Cheney


PROFIELAantal berichten : 286
Naam : Peanut
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Human
Partner: Unchain my heart

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Emptyza aug 29, 2015 2:41 pm

Eén van de laatste obstakels van zijn reis had hij bereikt; de haven. De plek die hem de doorgang zou bieden naar zijn eindbestemming. Cress Vulcano. Wat hij daar verwachten moest, geen idee. Hij had slechts verhalen opgepikt en sinds hij de sneeuwvlakte Aosen met grote hulp had getrotseerd, leek dit hem een prima einde van de “wereld reis”. Bij zijn aankomst in de haven had hij een bemanningslid van een vrachtschip aangesproken, daarbij voor elkaar wetend te krijgen dat ze hem langs het eiland zouden brengen. Als tegenprestatie dat Liam mee zou helpen met het handelswaar in te laden. Dus dat was waar hij momenteel mee bezig was. Kist na kist droeg hij ze van wal naar het dek. Ze strategisch ladend zodat het schip niet al het gewicht aan één kant zou dragen. Ze moesten immers wel heel aankomen. Terwijl de jongen de mouwen van z’n blouse opstrookte, wandelde hij de plank af, richting de laatste kist. Echter was deze niet onbezet. Een jongedame had besloten ervan een stoel te maken. Ze leek te genieten van de omgeving. Ongemakkelijk schraapte Liam z’n keel.  ’Hey,’ begon hij. ’Zou ik die kist van je mogen?’ Eenmalig knikte hij richting het schip, erop doelend dat dat stuk hout daarop moest. Hopelijk zou ze het snappen. Hoe minder woorden Liam eraan kwijt was, hoe beter.
Words: 223|| Extra: x || Tag: Ara


Terug naar boven Ga naar beneden
Ara Foxpool
Ara Foxpool


PROFIELAantal berichten : 60
Naam : Bregje
Vrouw
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20
Soort: Mutant
Partner: You silly goat

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Emptydi sep 01, 2015 8:12 pm

Open Eyes

notes x - tag Liam - words idc -



XxX

Ze nam haar rugzak op schoot en pakte er een veldfles uit. Ze sloeg hem achterover en dronk er het laatste beetje uit. Toen ze hem weer terug stopte viel er een schaduw over haar heen. ’Hey,’ Een jongen met een nogal bezweet hoofd stond voor de kist. ’Zou ik die kist van je mogen?’ Hij schudde met zijn hoofd, waarschijnlijk zat zijn haar in de weg. "Eh, nee?" Reageerde ze beledigd. "Zoek je eigen kist maar, ik zit hier," Ara zou niet zomaar haar zitplek opgeven. Ze had hier ruim drie uur voor moeten lopen.
Demonstratief pakte ze een zakdoek met een paar boterhammen. De mutant pakte er een met kaas, en begon er op te kauwen, de jongeman negerend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Cheney
Liam Cheney


PROFIELAantal berichten : 286
Naam : Peanut
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Human
Partner: Unchain my heart

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Emptywo sep 02, 2015 11:10 am

"Eh, nee?" Verbaasd trok Liam een wenkbrauw op. Wat nee? Hoezo nee? "Zoek je eigen kist maar, ik zit hier.” Lichtelijk geïrriteerd keek de jongen weg, opzoek naar iets anders wat hem bezig kon houden, en zodat zij voor kort kon blijven zitten. Echter hadden de andere zeelui het andere werk gedaan, waardoor er voor hem niets anders over bleef dan dit probleem. ’Dit is onze laatste overgebleven kist. Het interesseert me niet of ik je nu naar een andere zitplek moet dragen, of dat ik je met kist en al dat dek daar op moet tillen, maar deze kist gaat met ons mee.’ Hij richtte een strakke blik op haar, elk woord menend wat hij zei. Niets zou zijn reis nog vertragen. Al zou hij daar de gekste dingen voor moeten doen om dat voor elkaar te krijgen. ’Jouw keuze.’

Words: 143|| Extra: x || Tag: Ara


Terug naar boven Ga naar beneden
Ara Foxpool
Ara Foxpool


PROFIELAantal berichten : 60
Naam : Bregje
Vrouw
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 20
Soort: Mutant
Partner: You silly goat

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Emptyza sep 05, 2015 4:26 pm

Open Eyes

notes Ohohoo plottwist - tag Liam - words idc -



XxX

Rustig kauwend keek ze naar een paar meeuwen die om een vis vochten. ’Dit is onze laatste overgebleven kist. Het interesseert me niet of ik je nu naar een andere zitplek moet dragen, of dat ik je met kist en al dat dek daar op moet tillen, maar deze kist gaat met ons mee.’ Oh, blijkbaar was dit een van de gastjes die de kisten op de boten moest laden. En hij bood haar zelfs aan om mee te gaan! Ara wist dat dit haar teken was. De goden hadden haar geroepen, ze moest nu weg. ’Jouw keuze.’ Zei de jongen.
Ze had echter niemand over haar reis verteld, waarschijnlijk zou de guild haar afwezigheid na een tijdje opmerken en doodongerust worden. Ze zouden haar gaan zoeken, geen spoor van haar vinden, en uiteindelijk constateren dat ze door een demoon was aangevallen of zo.
Maar misschien was dat ook het beste, als ze iedereen erover in zou lichten zouden ze er alles tegen doen om haar tegen te houden.
"Oke," Zei de jongedame uiteindelijk. "Ik ga mee."

Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Cheney
Liam Cheney


PROFIELAantal berichten : 286
Naam : Peanut
Man
RPG SHEET
Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Human
Partner: Unchain my heart

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Emptyzo sep 06, 2015 3:51 pm

Alles wat hij momenteel was dat ze snel zou ophoepelen. Opzoek zou gaan naar een andere zitplek en hem niet langer dwars zou zitten. Echter werd dat geluk hem vandaag niet toegewenst. "Oke," zei de jongedame uiteindelijk. "Ik ga mee." Hij en z’n grote mond. Waarom had hij dat nou dan ook gezegd? Bijna had Liam zichzelf voor z’n hoofd geslagen. Met een kritische blik keek hij haar aan. ’Weet je dat wel zeker,’ reageerde hij. ’Je weet de route niet, noch de eindbestemming.’ Vervolgens keek hij achterom, naar het schip. Fijn. Ze wou dus mee. Hoe moest hij gaan uitleggen dat ze er ineens een passagier bij hadden? Dat ze zogenaamd reisgenoten waren was bullshit. Tenzij ze ook de gekte had om richting de vulkaan te gaan. ’Hoezo kom je er ineens bij mee te gaan?’ De vraag kwam over zijn lippen zeilen voordat hij het door had. ’Laat maar. Dat zijn m’n zaken ook niet.’

Words: 158|| Extra: x || Tag: Ara

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


PROFIEL
RPG SHEET

Open Eyes [Liam] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open Eyes [Liam]   Open Eyes [Liam] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open Eyes [Liam]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liam Cheney
» ~I used to know you, now you are just an other stranger.~ [Liam]
» Bring me back my time [Liam]
» {Liam} An easy, calm summerday... Not.
» The nightsky [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: SOUTH :: {{ LIGHTWATER PORT-